Pilgrimsresor

Vi arrangerar pilgrimsresor till Israel, Jordanien, Egypten, Spanien, Frankrike, Italien, Armenien och många fler länder.
Pilgrimsresor tar dig till platser där du förhoppningsvis hinner ifatt livet. Vi besöker platser där stillhet råder och där betydelsefulla medvandrare varit före dig. På de här resorna ser du också platser fulla av liv och mening, där de så kallade historiska vingslagen formligen griper tag i dig.
Vi vill ge dig en annorlunda resa med innehåll och gemenskap, med kvalitet och personlig service. Upplevelser att minnas.
Vi arrangerar resor för enskilda resenärer men också gärna för grupper.

Är ni en församling, ett företag, en studiecirkel eller annan grupp? Tveka inte att ta kontakt med oss, så planerar vi resan enligt era önskemål.

Lilla Pilgrimsresan ”X-tra allt” till Det Heliga Landet

8 dagarfrån 20 900:-
Många drömmer om att få komma iväg till Det Heliga Landet, här är resan som kan göra den drömmen verklig. Lilla pilgrimsresan X-tra allt tar dig till alla de viktigaste platserna i det heliga landet och lite till. Ska du resa till det heliga landet en gång i livet är det här resan för dig. Vi reser med Bibeln i hand och berättelserna kommer till li...Läs mer

Pilgrimsresa och Bibelvecka i Netanya med Ove Lindeskär

Fullt
Nytt datum på G under 2021 Maila gärna till oss om du vill följa med! info@kingtours.se Vi gör en resa tillsammans för att se de platser där Jesus vandrat som fördjupa oss i vår kristna tro och Bibelns texter som alltid är lika aktuella. Vi bor hela veckan på samma förnämliga hotell Leonardo i centrala Netanya. Vi gör våra utfärder i vår egen buss...Läs mer

Profetisk pilgrimsresa till det heliga landet

8 dagarfrån 16 500:-
Välkommen med till Israel! Detta är en resa i Jesu fotspår då vi besöker det land han föddes i och levde i under hela sitt liv. Därför ligger betoningen under resan på bibelundervisning och bön. Vi lyfter också fram Guds handlande med det judiska folket och de profetiska löften som i Bibeln knyts till detta folk. En resa med Bibeln i hand för att v...Läs mer

Uppenbarelseboken - pilgrimsresa till Turkiet med Dan Johansson

9 dagarfrån 18 400:-
Uppenbarelseboken Pilgrimsresa tillsammans med Dan Johansson - 9 dagar, den 22–30 oktober 2020 Den här delen av världen har allt sedan St. Paulus, St. Petrus, St. Johannes och St. Barnabas dagar varit ett kyrkligt centrum. Till detta område kom de och många andra för att predika evangeliet som Jesus Kristus undervisat dem om. Här predik...Läs mer